Informații importante

START

Sâmbătă, 15 mai
7:30
Cluj-Napoca (Kolozsvár), Camping Făget

Preluarea pachetelor de start: la locul startului, între orele 7:00 – 7:30; schimburile 2 și 3 ale ștafetelor – la locul preluării ștafetei.


Modificări importante

  • Din cauza restricțiilor epidemiologice, în acest an baremurile vor fi respectate foarte strict (la fel și orarul punctelor de control), pentru a ne adapta restricțiilor de circulație valabile la sfârșit de săptămână.
  • Pentru a preveni formarea de grupuri mari, începând de la ora 14 autobuzele de retur vor fi încontinuu pregătite de plecare la Rimetea (Torockó). Din acest motiv, rugăm toți participanții ca după încheierea turei să petreacă cel mult 1 oră la sosire (timp suficient pentru înregistrare și consumarea mesei) și să se prezinte la biroul de transport pentru a-și rezerva locurile în următorul autobuz care va pleca.
  • În cazul în care, din motive independente de noi, suntem nevoiți să anulăm concursul, donațiile pentru participare achitate (inclusiv costul transportului, după caz) vor fi returnate sub formă de voucher, iar tricourile comandate vor putea fi preluate ulterior în biroul nostru. Cei care doresc restituirea în numerar a donației, se vor prezenta în acest scop la biroul de relații cu publicul al SCA Cluj.
  • După sosire, fiecare participant își va primi pe o tavă masa caldă , pe care o va consuma în aer liber, păstrând o distanță suficientă față de alte persoane, conform regulilor epidemiologice.
  • La Moldovenești (Várfalva), punctul de control va fi amenajat în acest an la EKE-Vár. Fiecare participant va primi o hartă pentru a găsi cu ușurință locația.
  • În cazul în care se prelungește carantinarea comunei Rimetea (Torockó), concursul se va termina pentru toți la Moldovenești (Várfalva).

Transport

Călătoria până la locațiile de START – Camping Făget (individual și schimbul 1 ștafetă), Săndulești/Szind (schimbul 2) și Moldovenești/Várfalva (schimbul 3), de la Săndulești/Szind (schimbul 1), respectiv Moldovenești/Várfalva Săndulești/Szind (schimbul 2) la Rimetea/Torockó, respectiv revenirea de la Rimetea/Torockó la Cluj/Kolozsvár, Moldovenești/Várfalva sau Săndulești/Szind este posibilă cu microbuzele sau autobuzele asigurate de organizatori.
Locuri și ore de plecare planificate:

Traseu Loc de plecare Oră
Cluj (Kolozsvár) – Camping Făget Stația de autobuz din p-ța Mihai Viteazul nr. 9A 05:45 06:15
Cluj (Kolozsvár) – Săndulești (Szind) Stația de autobuz din p-ța Mihai Viteazul nr. 9A 07:00
Cluj (Kolozsvár) – Moldovenești (Várfalva) Stația de autobuz din p-ța Mihai Viteazul nr. 9A 07:00
Săndulești/Szind – Rimetea/Torockó Săndulești (Szind), parohia unitariană 12:00
Moldovenești (Várfalva) – Rimetea (Torockó) Moldovenești, în apropierea EKE-Vár 14:00 – 18:30
Rimetea (Torockó) – Moldovenești (Várfalva) Rimetea (Torockó), Piața Centrală 14:00 – 18:30
Rimetea (Torockó) – Săndulești (Szind) Rimetea (Torockó), Piața Centrală 14:00 – 18:30
Rimetea (Torockó) – Cluj (Kolozsvár) Rimetea (Torockó), Piața Centrală 14:00 – 18:30

Ce primesc participanții?

  • Conținutul pachetului de start: număr de concurs, hartă, în caz de nevoie SI card, la cerere tricou memorial
  • Premii: Concurenții clasați pe locurile 1-3 în fiecare categorie, precum și la ștafetă vor primi medalii și diplome. Toți ceilalți participanți vor primi medalii (mai mici) și diplome de participare. Concurenții individuali clasați pe locurile 1-3 în clasamentul general la feminin, respectiv masculin vor primi și cupe. Dacă într-o anumită categorie de concurs sunt mai puțin de 3 concurenți, categoria respectivă va fi contopită cu cea anterioară (cu vârstă mai mică).
  • Participanții vor primi energizante (măr, banană, biscuiți, baton muesli, napolitană, dextroză) la următoarele puncte de control: PC 1 – Adrenalin Park, PC 4 – Săndulești/Szind și PC 8 – Moldovenești/Várfalva. Apă potabilă va fi asigurată la toate punctele de control.
  • După SOSIRE, la Rimetea/Torockó, începând de la ora 14:00 toți participanții vor fi serviți cu o masă caldă.
  • Din motive de protecție a naturii, nu vor fi disponibile pahare de unică folosință la punctele de control, astfel că rugăm toți participanții să-și aducă bidoane sau pahare.

Prim-ajutor

Punctele de control sunt echipate cu trusă de prim ajutor.
Un echipaj format dintr-un medic și o asistentă sanitară va fi prezent cu o mașină la eveniment.
Serviciul de salvare montană (Salvamont) este înștiințat cu privire la desfășurarea concursului. Totuși, participanții trebuie să fie conștienți de faptul că pe unele secțiuni ale traseului, sosirea unei echipe de salvare poate dura mai mult timp. Fiecare participant răspunde de propria integritate corporală și, în caz de nevoie, se recomandă să-i ajute pe ceilalți participanți după posibilitățile sale.

Honlapjaink fejlesztésének támogatói:
Communitas alapitvány Bethlen Gábor alap