Informații importante
START
Sâmbătă, 14 mai
7:30
Cluj-Napoca (Kolozsvár), Camping Făget
Preluarea pachetelor de start: la locul startului, între orele 7:00 – 7:30; schimburile 2 și 3 ale ștafetelor – la locul preluării ștafetei.
Transport
Călătoria până la locațiile de START – Camping Făget (individual și schimbul 1 ștafetă), Săndulești/Szind (schimbul 2) și Moldovenești/Várfalva (schimbul 3), de la Săndulești/Szind (schimbul 1), respectiv Moldovenești/Várfalva Săndulești/Szind (schimbul 2) la Rimetea/Torockó, respectiv revenirea de la Rimetea/Torockó la Cluj/Kolozsvár, Moldovenești/Várfalva sau Săndulești/Szind este posibilă cu microbuzele sau autobuzele asigurate de organizatori.
Este important ca în formularul de înscriere să bifați opțiunile de transport dorite.
Locuri și ore de plecare planificate*:
Traseu |
Loc de plecare |
Oră |
|
---|---|---|---|
Cluj (Kolozsvár) – Camping Făget |
06:00 |
||
Cluj (Kolozsvár) – Săndulești (Szind) |
07:00 |
||
Cluj (Kolozsvár) – Moldovenești (Várfalva) |
08:00 |
||
Moldovenești (Várfalva) – Rimetea (Torockó) |
16:00 |
17:00 |
|
Moldovenești (Várfalva) – Săndulești (Szind) |
16:00 |
17:00 |
|
Rimetea (Torockó) – Moldovenești (Várfalva) |
18:30 |
21:30 |
|
Rimetea (Torockó) – Săndulești (Szind) |
18:30 |
21:30 |
|
Rimetea (Torockó) – Cluj (Kolozsvár) |
18:30 |
21:30 |
*Cursa (de la ora 18:30 sau 21:30) va putea fi aleasă la sosire, la voluntarul responsabil cu transportul.
Ce primesc participanții?
-
Conținutul pachetului de start: număr de concurs, la cerere hartă și/sau tricou memorial, precum și SI card.
-
Premii: Concurenții clasați pe locurile 1-3 în fiecare categorie, precum și la ștafetă vor primi medalii și diplome. Toți ceilalți participanți vor primi medalii (mai mici) și diplome de participare. Concurenții individuali clasați pe locurile 1-3 în clasamentul general la feminin, respectiv masculin vor primi și cupe. Dacă într-o anumită categorie de concurs sunt mai puțin de 3 concurenți, categoria respectivă va fi contopită cu cea anterioară (cu vârstă mai mică).
-
Participanții vor primi energizante (măr, banană, biscuiți, baton muesli, napolitană, dextroză) la următoarele puncte de control: PC 1 – Adrenalin Park, PC 4 – Săndulești/Szind și PC 8 – Moldovenești/Várfalva. Apă potabilă va fi asigurată la toate punctele de control.
-
După SOSIRE, la Rimetea/Torockó, începând de la ora 14:00 toți participanții vor fi serviți cu o masă caldă.
-
Din motive de protecție a naturii, nu vor fi disponibile pahare de unică folosință la punctele de control, astfel că rugăm toți participanții să-și aducă bidoane sau pahare.
Transport de bagaje
La cerere, organizatorii se oferă să transporte gratuit bagajele participanților (1 bagaj/persoană) de la start la sosire (Rimetea), unde aceste bagaje pot fi preluate la biroul de sosire. Bagajele predate pentru transport trebuie să fie etichetate cu numele și numărul de telefon al proprietarului. Organizatorii nu își asumă nicio răspundere pentru obiectele de valoare din bagaje.
Prim ajutor
Punctele de control sunt echipate cu trusă de prim ajutor.
Un echipaj format dintr-un medic și o asistentă medicală va fi prezent cu o mașină la eveniment.
Serviciul de salvare montană (Salvamont) este înștiințat cu privire la desfășurarea concursului. Totuși, participanții trebuie să fie conștienți de faptul că pe unele secțiuni ale traseului, sosirea unei echipe de salvare poate dura mai mult timp. Fiecare participant răspunde de propria integritate corporală și, în caz de nevoie, se recomandă să-i ajute pe ceilalți participanți după posibilitățile sale.