Informații importante

START

31 iulie 2021, sâmbătă
Sâncraiu (Kalotaszentkirály-Zentelke), sala de nunți

K60/70 START
8:30 – 9:30
K60/70 START
8:30 – 9:30
K15 START
10:00 – 11:00
K37 START
10:00 – 11:00

Transport

Organizatorii NU asigură transportul participanților turelor K60/70 și K85/95 la START, ci numai transportul bicicletelor pentru cei care călătoresc cu trenul și solicită acest transport. Camionul va fi oprit în parcarea din fața magazinului Dedeman de la ora 06:45, va porni la ora 07:15 și va sosi la gara Huedin în jurul orei 8:30. Cei care doresc transportul bicicletelor lor, trebuie să se prezinte la camion cel târziu până la ora 7:00.

Pe ruta Cluj – Huedin sunt disponibile următoarele două trenuri:

  • Interregional Călători R 15851*, plecare: 7:01, sosire 8:03
  • Transferoviar Călători R-E 15031*, plecare: 7:15, sosire: 8:11

*Aceste trenuri permit transportul bicicletelor, dar nu putem garanta vă va fi loc suficient pentru toate bicicletele.

  • CFR Călători IR 146, plecare: 7:35, sosire: 8:25

De la Huedin până la locul STARTului în Sâncraiu fiecare participant se va deplasa cu bicicleta proprie.

Pentru participanții la variantele K15 și K37, organizatorii asigură atât transportul participanților până la START. Vehiculele de transport vor pleca la ora 9:00 din stația de autobuz din P-ța Mihai Viteazul nr. 9A.

Pentru revenirea din Sâncraiu la Cluj asigurăm transportul participanților și al bicicletelor pentru toate variantele de tură. Vehiculele de transport vor pleca la ora 18:00, respectiv 21:00 din fața sălii de nunți.

Cei care nu doresc să aștepte autobuzul, se pot deplasa cu bicicleta până la Huedin și pot lua următoarele trenuri, care permit transportul bicicletelor:

  • Interregional Călători R 15856, plecare: 16:54, sosire 17:58
  • Transferoviar Călători R-E 15036, plecare: 17:34, sosire: 18:35

Număr limitat de participanți

În acest an, din cauza măsurilor de prevenire a infecțiilor și a capacității unor locații, numărul participanților este limitat. Astfel, numărul maxim de participanți înscriși este limitat la 400. Dacă v-ați înregistrat, dar nu achitați costurile de participare, s-ar putea să nu aveți loc în limita de 400 de participanți și vom fi nevoiți să vă anulăm înregistrarea. Din acest motiv, vă rugăm ca după înregistrare să achitați în cel mai scurt timp costurile de participare, pentru a vă garanta participarea. În cazul în care numărul limită de participanți este atins înainte de termenul de înscriere. înscrierile vor fi închise înainte de termenul de mai sus.


Ce primesc participanții?

  • Organizatorii le asigură participanților hartă, foaie de parcurs și guler de sport. Cei care ajung la sosire vor fi recompensați cu diplomă și ecuson. (Notă: Tura Bánffy din 2020 a fost anulată, în acest an vom distribui ecusoanele și gulerele de sport produse pentru anul trecut, pe care figurează anul 2020 în loc de 2021. Vă mulțumim pentru înțelegere.)
  • Participanții turei K85/95 vor primi gustări energizante la Beliș (măr, banană, biscuiți, baton muesli, napolitană, dextroză). Apă potabilă va fi asigurată la majoritatea punctelor de control.
  • După SOSIRE, la Sâncraiu (Kalotaszentkirály-Zentelkén), începând de la ora 15:00 toți participanții vor fi serviți cu o masă caldă.
  • Din motive de protecție a naturii, nu vor fi disponibile pahare de unică folosință la punctele de control, astfel că rugăm toți participanții să-și aducă bidoane sau pahare.

Prim ajutor

Punctele de control sunt echipate cu trusă de prim-ajutor.
Un echipaj format dintr-un medic și o asistentă sanitară va fi prezent cu o mașină la tură.
Serviciul de salvare montană (Salvamont) este înștiințat cu privire la desfășurarea turei. Totuși, participanții trebuie să fie conștienți de faptul că pe unele secțiuni ale traseului, sosirea unei echipe de salvare poate dura mai mult timp. Fiecare participant răspunde de propria integritate corporală și, în caz de nevoie, se recomandă să-i ajute pe ceilalți participanți după posibilitățile sale. Din acest motiv rugăm fiecare participant să aducă o mică trusă de prim-ajutor, cu următorul conținut recomandat: plasture, dezinfectant (apă oxigenată, soluție Rivanol, Betadină), tablete de magneziu, tablete Claritine (pentru mușcături de viespe), bandaj.

Honlapjaink fejlesztésének támogatói:
Communitas alapitvány Bethlen Gábor alap