Informații importante

START

27 iunie 2020, sâmbătă
Sâncraiu (Kalotaszentkirály-Zentelke), sala de nunți

K60/70 START
8:30 – 9:30
K60/70 START
8:30 – 9:30
K15 START
10:00 – 11:00
K37 START
10:00 – 11:00

Transport

Organizatorii NU asigură transportul participanților turelor K60/70 și K85/95 la START, ci numai transportul bicicletelor pentru cei care călătoresc cu trenul și solicită acest transport. Camionul va fi oprit în parcarea din fața magazinului Dedeman de la ora 06:45, va porni la ora 07:15 și va sosi la gara Huedin în jurul orei 8:30. Cei care doresc transportul bicicletelor lor, trebuie să se prezinte la camion cel târziu până la ora 7:00.

Pe ruta Cluj – Huedin sunt disponibile următoarele două trenuri:

  • Transferoviar Călători IR 15031*, plecare: 7:18, sosire: 8:12

*Acest tren permite transportul bicicletelor, dar nu putem garanta vă va fi loc suficient pentru toate bicicletele.

  • CFR Călători IR 144, plecare: 7:35, sosire: 8:25

De la Huedin până la locul STARTului în Sâncraiu fiecare participant se va deplasa cu bicicleta proprie.

Pentru participanții la variantele K15 și K37, organizatorii asigură atât transportul participanților până la START. Vehiculele de transport vor pleca la ora 9:00 din stația de autobuz din P-ța Mihai Viteazul nr. 9A (din fața fostului magazin FLIP).

Pentru revenirea din Sâncraiu la Cluj asigurăm transportul participanților și al bicicletelor pentru toate variantele de tură. Vehiculele de transport vor pleca la ora 18:00, respectiv 21:00 din fața sălii de nunți.

Cei care nu doresc să aștepte autobuzul, se pot deplasa cu bicicleta până la Huedin și pot lua următoarele trenuri, care permit transportul bicicletelor:

  • Interregional Călători R 15854, plecare: 16:52, sosire 17:56
  • Transferoviar Călători IR 15036, plecare: 17:34, sosire: 18:30

Ce primesc participanții?

  • Organizatorii le asigură participanților hartă, foaie de parcurs și guler de sport. Cei care ajung la sosire vor fi recompensați cu diplomă și ecuson.
  • Participanții turei K85/95 vor primi gustări energizante la Beliș (măr, banană, biscuiți, baton muesli, napolitană, glucoză, dextroză). De asemenea, la majoritatea punctelor de control va fi disponibilă apă potabilă.
  • După SOSIRE, la Sâncraiu (Kalotaszentkirály-Zentelkén), începând de la ora 15:00 toți participanții vor fi serviți cu o masă caldă.
  • Din motive de protecție a naturii, nu vor fi disponibile pahare de unică folosință la punctele de control, astfel că rugăm toți participanții să-și aducă bidoane sau pahare.

Prim-ajutor

Punctele de control sunt echipate cu trusă de prim-ajutor.
Un echipaj format dintr-un medic și o asistentă sanitară va fi prezent cu o mașină la tură.
Serviciul de salvare montană (Salvamont) este înștiințat cu privire la desfășurarea turei. Totuși, participanții trebuie să fie conștienți de faptul că pe unele secțiuni ale traseului, sosirea unei echipe de salvare poate dura mai mult timp. Fiecare participant răspunde de propria integritate corporală și, în caz de nevoie, se recomandă să-i ajute pe ceilalți participanți după posibilitățile sale. Din acest motiv rugăm fiecare participant să aducă o mică trusă de prim-ajutor, cu următorul conținut recomandat: plasture, dezinfectant (apă oxigenată, soluție Rivanol, Betadină), tablete de magneziu, tablete Claritine (pentru mușcături de viespe), bandaj.

Honlapjaink fejlesztésének támogatói:
Communitas alapitvány Bethlen Gábor alap