Informații importante

Start K53/62 Start K53/62
17 august
7:00 - 7:30
Cluj-Napoca (Kolozsvár), Biserica cu Cocoș
(Calea Moților nr. 84)
Start K28/36 Start K28/36
17 august
09:30 - 10:30
Drumul Gârbăului (DN1J)
Start K33-Alszeg Start K33-Alszeg
17 august
10:00 - 11:00
Stana (Sztána), biserica reformată
Start K16/25 Start K16/25
17 august
10:00 - 11:00
Dumbrava (Gyerővásárhely), Parohia Reformată

Transport

Având în vedere că în anii anteriori nu a fost cerere pentru transportul la locațiile de start, fiecare participant rezolvând călătoria cu mașina proprie, nu asigurăm transport la START pentru participanții turelor K28/36, K33-Alszeg, K16/25. 

Participanții turei K33-Alszeg pot ajunge cu ușurință în centrul satului Stana (Sztána) cu mașina proprie, pe ruta Cluj-Napoca (Kolozsvár) – Izvoru Crișului (Körösfő) – Șaula (Sárvásár) – Jebucu (Zsobok) – Stana (Sztána). Până la intrarea în Șaula vă deplasați pe drumul internațional E60 DN1, acolo o luați la dreapta pe drumul asfaltat DJ103N de la Șaula până la Jebucu (5,7 km), iar spre sfârșitul satului Jebucu se deschide spre dreapta un drum recent asfaltat de 3,3 km până în centrul satului Stana. Aici puteți parca în siguranță pe durata turei.

În apropierea vilei Szentimrei, posibilitățile de parcare sunt foarte limitate, iar drumurile sunt accidentate. Din acest motiv, precum și din considerente de protecția mediului, rugăm participanții să-și parcheze mașinile în satul Stana (Sztána).

Revenirea de la Stana (Sztána) la Cluj (Kolozsvár) este posibilă cu microbuzele sau autobuzele, respectiv autovehiculele pentru transportul bicicletelor asigurate de organizatori. Este important ca în formularul de înscriere să bifați opțiunea de transport pe ruta Stana (Sztána) – Cluj (Kolozsvár) dacă doriți acest transport. Autobuzele vor porni din centrul satului Stana (Sztána) la ora 18, respectiv 21. Pentru cicliști recomandăm cursa de la ora 18.


Ce primesc participanții?

  • Organizatorii le oferă participanților număr de concurs, foaie de parcurs și la cerere hartă și tricou memorial, iar la sosire îi recompensează cu diplomă și insignă.
  • La punctele de control 3 și 7 (Drumul Gârbăului, Jebucu), participanții turelor K53/62 și K28/36 primesc energizante (măr, banană, baton muesli, napolitană, zahăr de struguri), iar la punctul de control 4 (Dumbrava), pâine cu gem sau cu unsoare. Participanții turelor K16/25, respectiv K33-Alszeg primesc energizante (măr, banană, baton muesli, napolitană, zahăr de struguri) la PC Jebucu. Apă se găsește la toate punctele de control.
  • La sfârșitul turei, în Vila Szentimrei, Fundația Szentimrei îi așteaptă pe toți participanții cu mâncare caldă (mămăligă cu smântână, brânză și jumări), de la ora 14:00.
  • Din motive de protecție a naturii, nu vor fi disponibile pahare de unică folosință la punctele de control, astfel că rugăm toți participanții să-și aducă bidoane sau pahare.

Transport de bagaje

La cerere, organizatorii se oferă să transporte gratuit bagajele participanților (1 bagaj/persoană) de la start la sosire, unde aceste bagaje pot fi preluate la biroul de sosire. Bagajele predate pentru transport trebuie să fie etichetate cu numele și numărul de telefon al proprietarului. Organizatorii nu își asumă nicio răspundere pentru obiectele de valoare din bagaje.


Posibilitate de cazare la Stana

Cei care nu doresc să se întoarcă la Cluj în seara turei, pot înnopta la Vila Szentimrei (Casa de oaspeți Riszeg), cu condiția rezervării prealabile. Costul cazării pentru o noapte este de 50 lei, cu posibilitate de duș cu apă caldă. Rezervări și informații suplimentare: pagina Facebook, riszeg2004@yahoo.com, 0374-959244, 0745-850004, 0770-588389.


Prim-ajutor

Punctele de control sunt echipate cu trusă de prim-ajutor.
Un echipaj format dintr-un medic și o asistentă sanitară va fi prezent cu o mașină la tură.
Serviciul de salvare montană (Salvamont) este înștiințat cu privire la desfășurarea turei. Totuși, participanții trebuie să fie conștienți de faptul că pe unele secțiuni ale traseului, sosirea unei echipe de salvare poate dura mai mult timp. Fiecare participant răspunde de propria integritate corporală și, în caz de nevoie, se recomandă să-i ajute pe ceilalți participanți după posibilitățile sale. Din acest motiv, rugăm fiecare participant să aducă o mică trusă de prim-ajutor, cu următorul conținut recomandat: plasture, dezinfectant (apă oxigenată, soluție Rivanol, Betadină), tablete de magneziu, bandaj.

Honlapjaink fejlesztésének támogatói:
Communitas alapitvány Bethlen Gábor alap