Informații importante

START

15 iunie 2024, sâmbătă
Sâncraiu (Kalotaszentkirály-Zentelke), sala de nunți

K60/70 START
8:30 – 9:30

K60/70 START
8:30 – 9:30

K15 START
10:00 – 11:00

K37 START
10:00 – 11:00


Transport

Din cauza faptului că toate variantele de ciclism încep și se termină în Sâncraiu, nu asigurăm transport cu autobuzul pentru participanții la turul de ciclism. Din păcate, în acest an nu mai este disponibil transportul cu trenul de la Cluj-Napoca la Huedin, așa că cei care doresc să participe, vor trebui să își gestioneze transportul până la Sâncraiu, unde are loc startul. În sat oricine își poate parca mașina în apropierea punctului de start.


Număr limitat de participanți

La tura din acest an, numărul participanților este limitat din cauza capacității unor locații. Astfel, numărul maxim de participanți înscriși este limitat la 450. Dacă v-ați înregistrat, dar nu achitați costurile de participare, s-ar putea să nu aveți loc în limita de 450 de participanți și vom fi nevoiți să vă anulăm înregistrarea. Din acest motiv, vă rugăm ca după înregistrare să achitați în cel mai scurt timp costurile de participare, pentru a vă garanta participarea. În cazul în care numărul limită de participanți este atins înainte de termenul de înscriere. înscrierile vor fi închise înainte de termenul de mai sus.


Ce primesc participanții?

  • Organizatorii le asigură participanților foaie de parcurs, iar la cerere, hartă tipărită, respectiv tricou memorial. Cei care ajung la sosire vor fi recompensați cu diplomă și ecuson.
  • Participanții turei K85/95 vor primi gustări energizante la Beliș și la Răchițele (banană, baton muesli, napolitană, măr, dextroză) de asemenea și participanții turei K60/70 vor primi gustări energizante la Răchițele. Apă potabilă va fi asigurată la majoritatea punctelor de control.
  • După SOSIRE, la Sâncraiu (Kalotaszentkirály-Zentelkén), începând de la ora 14:00 toți participanții vor fi serviți cu o masă caldă.
  • Din motive de protecție a naturii, nu vor fi disponibile pahare de unică folosință la punctele de control, astfel că rugăm toți participanții să-și aducă bidoane sau pahare.

Prim ajutor

Punctele de control sunt echipate cu trusă de prim-ajutor.
Un echipaj format dintr-un medic și o asistentă sanitară va fi prezent cu o mașină la tură.
Serviciul de salvare montană (Salvamont) este înștiințat cu privire la desfășurarea turei. Totuși, participanții trebuie să fie conștienți de faptul că pe unele secțiuni ale traseului, sosirea unei echipe de salvare poate dura mai mult timp. Fiecare participant răspunde de propria integritate corporală și, în caz de nevoie, se recomandă să-i ajute pe ceilalți participanți după posibilitățile sale. Din acest motiv rugăm fiecare participant să aducă o mică trusă de prim-ajutor, cu următorul conținut recomandat: plasture, dezinfectant (apă oxigenată, soluție Rivanol, Betadină), tablete de magneziu, tablete Claritine (pentru mușcături de viespe), bandaj.

Honlapjaink fejlesztésének támogatói:
Communitas alapitvány Bethlen Gábor alap