Informații importante

START

Sâmbătă, 14 mai
7.00–7.30
Cluj-Napoca (Kolozsvár), B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 116, la Biroul de relații cu publicul al EKE – Kolozsvár 1891 (SCA - Cluj 1891)


Număr limitat de participanți

La fel ca în anul trecut, numărul participanților este limitat din cauza capacității unor locații. Astfel, numărul maxim de participanți înscriși este limitat la 500. Dacă v-ați înregistrat, dar nu achitați costurile de participare, s-ar putea să nu aveți loc în limita de 500 de participanți și vom fi nevoiți să vă anulăm înregistrarea. Din acest motiv, vă rugăm ca după înregistrare să achitați în cel mai scurt timp costurile de participare, pentru a vă garanta participarea.


Transport

Întoarcere la Cluj-Napoca (Kolozsvár)

Revenirea de la Rimetea/Torockó la Cluj/Kolozsvár este posibilă cu microbuzele sau autocarele, respectiv autovehiculele pentru transportul bicicletelor asigurate de organizatori. Transporturile vor pleca din Piața Centrală la ora 18:30, respectiv 21:30. Transportul cu microbuze/autocare poate fi solicitat la completarea formularului de înscriere, prin bifarea opțiunii corespunzătoare. Cursa (de la ora 18:30 sau 21:30) va putea fi aleasă la sosire, la voluntarul responsabil cu transportul.


Informații privind transportul bicicletelor

Bicicletele vor fi transportate cu autocamioane sau dube.

Pe un camion pot fi transportate cca 25–50 de biciclete, în poziție verticală, fixate unele de altele. Acest mod de transportare a fost utilizat cu succes la turele cicliste din anul trecut. Bicicletele vor fi încărcate în așa fel încât, pe cât posibil, să nu se producă în cursul transportului zgârieturi sau alte mici deteriorări de suprafață. Vom acorda mare atenție acestui lucru, însă nu ne putem asuma răspunderea totală pentru aceasta! Celor care doresc să ia măsuri suplimentare de protecție le recomandăm să aducă la start o prelată sau pătură ușoară. Aceasta să fie pusă într-o pungă inscripționată cu numele și numărul de telefon al participantului; organizatorii vor asigura transportul pachetului la SOSIRE, unde bicicleta va putea fi acoperită cu prelata pentru a o proteja de eventuala atingere cu bicicletele de lângă ea. La biroul de sosire vor fi disponibile benzi adezive de protecție din hârtie pentru a acoperi zonele expuse zgârieturilor de pe biciclete.


Ce primesc participanții?

  • Organizatorii le oferă participanților foaie de parcurs, respectiv la cerere, hartă cu descrierea detaliată a traseului și tricou memorial. Cei care ajung la sosire vor fi recompensați cu diplomă și ecuson.

  • Participanții vor primi energizante (CP 3, Adrenalin Park – măr, banană, biscuiți, baton muesli, napolitană, glucoză, dextroză) respectiv pot consuma sandvișuri (pâine cu untură, zacuscă, gem – CP 6, Săndulești/Szind și CP 9, Moldovenești/Várfalva). Apă potabilă va fi disponibilă la toate punctele de control.

  • După SOSIRE, la Rimetea/Torockó, începând de la ora 14:00 toți participanții vor fi serviți cu o masă caldă.

  • Din motive de protecție a naturii, nu vor fi disponibile pahare de unică folosință la punctele de control, astfel că rugăm toți participanții să-și aducă bidoane sau pahare.


Transport de bagaje

La cerere, organizatorii se oferă să transporte gratuit bagajele participanților (1 bagaj/persoană) de la start la sosire (Rimetea), unde aceste bagaje pot fi preluate la biroul de sosire. Vă rugăm să vă scrieți numele și numărul de telefon pe bagajele predate. Organizatorii nu își asumă nicio răspundere pentru obiectele de valoare din bagaje!


Prim ajutor

Punctele de control sunt echipate cu trusă de prim ajutor.
Un echipaj format dintr-un medic și o asistentă medicală va fi prezent cu o mașină la tură.
Serviciul de salvare montană (Salvamont) este înștiințat cu privire la desfășurarea turei. Totuși, participanții trebuie să fie conștienți de faptul că pe unele secțiuni ale traseului, sosirea unei echipe de salvare poate dura mai mult timp. Fiecare participant răspunde de propria integritate corporală și, în caz de nevoie, se recomandă să-i ajute pe ceilalți participanți după posibilitățile sale. Din acest motiv, rugăm fiecare participant să aducă o mică trusă de prim-ajutor, cu următorul conținut recomandat: plasture, dezinfectant (apă oxigenată, soluție Rivanol, Betadină), tablete de magneziu, bandaj.

Honlapjaink fejlesztésének támogatói:
Communitas alapitványBethlen Gábor alap