Informații importante

START

Sâmbătă, 14 mai 2022

jokai-gy55_0.png Drumeție 55 (Gy55)
(Cluj/Kolozsvár – Rimetea/Torockó)
6:00 - 6:30
Cluj (Kolozsvár), Camping Făget

jokai-gy30.png Drumeție 30 (Gy30)
(Săndulești/Szind – Rimetea/Torockó)
8:00 - 9.00
Săndulești (Szind), parohia unitariană

jokai-gy17.png Drumeție 17 (Gy17)
(Săndulești/Szind – Moldovenești/Várfalva)
8:00 - 9:00
Săndulești (Szind), parohia unitariană

jokai-gy10.png Drumeție 10 (Gy10)
(Moldovenești/Várfalva – Rimetea/Torockó)
9:00 - 11.00
Moldovenești (Várfalva), EKE-Vár


Număr limitat de participanți

La fel ca în anul trecut, numărul participanților este limitat din cauza capacității unor locații. Astfel, numărul maxim de participanți înscriși este limitat la 500. Dacă v-ați înregistrat, dar nu achitați costurile de participare, s-ar putea să nu aveți loc în limita de 500 de participanți și vom fi nevoiți să vă anulăm înregistrarea. Din acest motiv, vă rugăm ca după înregistrare să achitați în cel mai scurt timp costurile de participare, pentru a vă garanta participarea.


Transport

Călătoria până la locațiile de START – Camping Făget (Gy55), Săndulești/Szind (Gy30/Gy17) și Moldovenești/Várfalva (Gy10), de la Moldovenești/Várfalva la Rimetea/Torockó (Gy17), respectiv revenirea de la Rimetea/Torockó la Cluj/Kolozsvár, Moldovenești/Várfalva sau Săndulești/Szind este posibilă cu microbuzele sau autobuzele asigurate de organizatori. Este important ca în formularul de înscriere să bifați opțiunile de transport dorite.
Locuri și ore de plecare planificate*:

Traseu

Loc de plecare

Oră

Cluj (Kolozsvár) – Camping Făget

Stația de autobuz din p-ța Mihai Viteazul nr. 9A

06:00

Cluj (Kolozsvár) – Săndulești (Szind)

Stația de autobuz din p-ța Mihai Viteazul nr. 9A

07:00

Cluj (Kolozsvár) – Moldovenești (Várfalva)

Stația de autobuz din p-ța Mihai Viteazul nr. 9A

08:00

Moldovenești (Várfalva) – Rimetea (Torockó)

Moldovenești, în apropierea EKE-Vár

16:00

17:00

Moldovenești (Várfalva) – Săndulești (Szind)

Moldovenești, în apropierea EKE-Vár

16:00

17:00

Rimetea (Torockó) – Moldovenești (Várfalva)

Rimetea (Torockó), Piața Centrală

18:30

21:30

Rimetea (Torockó) – Săndulești (Szind)

Rimetea (Torockó), Piața Centrală

18:30

21:30

Rimetea (Torockó) – Cluj (Kolozsvár)

Rimetea (Torockó), Piața Centrală

18:30

21:30

*Cursa (de la ora 18:30 sau 21:30) va putea fi aleasă la sosire, la voluntarul responsabil cu transportul.


Ce primesc participanții?

  • Organizatorii le oferă participanților foaie de parcurs, respectiv la cerere, hartă cu descrierea detaliată a traseului și tricou memorial. Cei care ajung la sosire vor fi recompensați cu diplomă și ecuson.

  • Participanții vor primi energizante (măr, banană, biscuiți, baton muesli, napolitană, dextroză) la următoarele puncte de control: PC 1 – Adrenalin Park (Gy55), PC 4 – Săndulești/Szind (Gy55) și PC 8 – Moldovenești/Várfalva (Gy55, Gy30). Toți participanții pot consuma sandvișuri (pâine cu untură, zacuscă, gem) la CP 4, Săndulești/Szind și CP 8, Moldovenești/Várfalva. Apă potabilă va fi disponibilă la toate punctele de control.

  • După SOSIRE, la Rimetea/Torockó, începând de la ora 14:00 toți participanții vor fi serviți cu o masă caldă.

  • Din motive de protecție a naturii, nu vor fi disponibile pahare de unică folosință la punctele de control, astfel că rugăm toți participanții să-și aducă bidoane sau pahare.


Transport de bagaje

La cerere, organizatorii se oferă să transporte gratuit bagajele participanților (1 bagaj/persoană) de la start la sosire (Rimetea), unde aceste bagaje pot fi preluate la biroul de sosire. Vă rugăm să vă scrieți numele și numărul de telefon pe bagajele predate. Organizatorii nu își asumă nicio răspundere pentru obiectele de valoare din bagaje!


Prim ajutor

Punctele de control sunt echipate cu trusă de prim ajutor.
Un echipaj format dintr-un medic și o asistentă medicală va fi prezent cu o mașină la tură.
Serviciul de salvare montană (Salvamont) este înștiințat cu privire la desfășurarea turei. Totuși, participanții trebuie să fie conștienți de faptul că pe unele secțiuni ale traseului, sosirea unei echipe de salvare poate dura mai mult timp. Fiecare participant răspunde de propria integritate corporală și, în caz de nevoie, se recomandă să-i ajute pe ceilalți participanți după posibilitățile sale. Din acest motiv, rugăm fiecare participant să aducă o mică trusă de prim-ajutor, cu următorul conținut recomandat: plasture, dezinfectant (apă oxigenată, soluție Rivanol, Betadină), tablete de magneziu, bandaj.

Honlapjaink fejlesztésének támogatói:
Communitas alapitványBethlen Gábor alap