Informații importante

START

Sâmbătă, 11 mai 2024

jokai-gy55_0.png Drumeție 55 (Gy55)
(Cluj/Kolozsvár – Rimetea/Torockó)
6:00 - 6:30
Cluj (Kolozsvár), Camping Făget

jokai-gy30.png Drumeție 30 (Gy30)
(Săndulești/Szind – Rimetea/Torockó)
8:00 - 9.00
Săndulești (Szind), parohia unitariană

jokai-gy17.png Drumeție 17 (Gy17)
(Săndulești/Szind – Moldovenești/Várfalva)
8:00 - 9:00
Săndulești (Szind), parohia unitariană

jokai-gy10.png Drumeție 10 (Gy10)
(Moldovenești/Várfalva – Rimetea/Torockó)
9:00 - 11.00
Moldovenești (Várfalva), EKE-Vár


Număr limitat de participanți

La fel ca în anul trecut, numărul participanților este limitat din cauza capacității unor locații. Astfel, numărul maxim de participanți înscriși este limitat la 600. Dacă v-ați înregistrat, dar nu achitați costurile de participare, s-ar putea să nu aveți loc în limita de 600 de participanți și vom fi nevoiți să vă anulăm înregistrarea. Din acest motiv, vă rugăm ca după înregistrare să achitați în cel mai scurt timp costurile de participare, pentru a vă garanta participarea.


Transport

Călătoria până la locațiile de START – Camping Făget (Gy55), Săndulești (Gy30/Gy17) și Moldovenești (Gy10), de la Moldovenești la Rimetea (Gy17), respectiv revenirea de la Rimetea la Cluj, Moldovenești sau Săndulești este posibilă cu microbuzele sau autobuzele asigurate de organizatori. Este important ca în formularul de înscriere să bifați opțiunile de transport dorite.
Pentru cei care solicită transport de la Rimetea înapoi la Cluj, Moldovenești sau Săndulești, este foarte important să se prezinte la biroul de transport după ce au ajuns la sosire, și să se informează despre plecările autobuzelor, deoarece este posibil că vor exista modificări față de orele de plecare anunțate inițial.
Locuri și ore de plecare planificate*:

TraseuLoc de plecare

Oră

Cluj (Kolozsvár) – Camping FăgetStația de autobuz din p-ța Mihai Viteazul nr. 9A

06:00

Cluj (Kolozsvár) – Săndulești (Szind)Stația de autobuz din p-ța Mihai Viteazul nr. 9A

07:00

Cluj (Kolozsvár) – Moldovenești (Várfalva)Stația de autobuz din p-ța Mihai Viteazul nr. 9A

08:00

Moldovenești (Várfalva) – Rimetea (Torockó)Moldovenești, în apropierea EKE-Vár

17:00

Moldovenești (Várfalva) – Săndulești (Szind)Moldovenești, în apropierea EKE-Vár

17:00

Rimetea (Torockó) – Moldovenești (Várfalva)Rimetea (Torockó), Piața Centrală16:0018:0020:00
Rimetea (Torockó) – Săndulești (Szind)Rimetea (Torockó), Piața Centrală16:0018:0020:00
Rimetea (Torockó) – Cluj (Kolozsvár)Rimetea (Torockó), Piața Centrală17:0019:0021:30

*Cursa va putea fi aleasă pe formularul de înregistrare. Ne rezervăm dreptul de a modifica ora de plecare a autobuzelor de după-amiază și vom încerca să o adaptăm la sosirea participanților. Vă mulțumim în avans pentru înțelegere și răbdare.


Ce primesc participanții?

  • Organizatorii le oferă participanților foaie de parcurs, respectiv la cerere, hartă cu descrierea detaliată a traseului și tricou memorial. Cei care ajung la sosire vor fi recompensați cu diplomă și ecuson.
  • Asigurăm marcarea temporară a unor părți ale traseelor cu benzi și panouri, iar traseele digitale pot fi, de asemenea, descărcate de pe site-ul nostru.
  • Participanții vor primi energizante (măr, banană, biscuiți, baton muesli, napolitană, dextroză) la următoarele puncte de control: PC 1 – Adrenalin Park (Gy55), PC 4 – Săndulești/Szind (Gy55) și PC 8 – Moldovenești/Várfalva (Gy55, Gy30). Toți participanții pot consuma sandvișuri (pâine cu untură și gem) la CP 4, Săndulești/Szind și CP 8, Moldovenești/Várfalva. Apă potabilă va fi disponibilă la toate punctele de control.
  • După SOSIRE, la Rimetea/Torockó, începând de la ora 14:00 toți participanții vor fi serviți cu o masă caldă.
    Important! În acest an vă rugăm să vă aduceți propria farfurie / bol pentru masa caldă.
  • Din motive de protecție a naturii, nu vor fi disponibile pahare de unică folosință la punctele de control, astfel că rugăm toți participanții să-și aducă bidoane sau pahare.

Transport de bagaje

La cerere, organizatorii se oferă să transporte gratuit bagajele participanților (1 bagaj/persoană) de la start la sosire (Rimetea), unde aceste bagaje pot fi preluate la biroul de sosire. Vă rugăm să vă scrieți numele și numărul de telefon pe bagajele predate. Organizatorii nu își asumă nicio răspundere pentru obiectele de valoare din bagaje!


Prim ajutor

Punctele de control sunt echipate cu trusă de prim ajutor.
Un echipaj format dintr-un medic și o asistentă medicală va fi prezent cu o mașină la tură.
Serviciul de salvare montană (Salvamont) este înștiințat cu privire la desfășurarea turei. Totuși, participanții trebuie să fie conștienți de faptul că pe unele secțiuni ale traseului, sosirea unei echipe de salvare poate dura mai mult timp. Fiecare participant răspunde de propria integritate corporală și, în caz de nevoie, se recomandă să-i ajute pe ceilalți participanți după posibilitățile sale. Din acest motiv, rugăm fiecare participant să aducă o mică trusă de prim-ajutor, cu următorul conținut recomandat: plasture, dezinfectant (apă oxigenată, soluție Rivanol, Betadină), tablete de magneziu, bandaj.

Honlapjaink fejlesztésének támogatói:
Communitas alapitvány Bethlen Gábor alap