Informații importante

START

Sâmbătă, 15 mai 2021

jokai-gy55_0.png Drumeție 55 (Gy55)
(Cluj/Kolozsvár – Rimetea/Torockó)
6:00 - 6:30
Cluj (Kolozsvár), Camping Făget
jokai-gy30.png Drumeție 30 (Gy30)
(Săndulești/Szind – Rimetea/Torockó)
8:00 - 9.00
Săndulești (Szind), parohia unitariană
jokai-gy17.png Drumeție 17 (Gy17)
(Săndulești/Szind – Moldovenești/Várfalva)
8:00 - 9:00
Săndulești (Szind), parohia unitariană
jokai-gy10.png Drumeție 10 (Gy10)
(Moldovenești/Várfalva – Rimetea/Torockó)
8:00 - 10.00
Moldovenești (Várfalva), EKE-Vár (Casa EKE)

Modificări importante

  • Din cauza restricțiilor epidemiologice, în acest an startul fiecărei variante de tură are loc mai devreme, iar baremurile vor fi respectate foarte strict (la fel și orarul punctelor de control), pentru a ne adapta restricțiilor de circulație valabile la sfârșit de săptămână. Din acest motiv, celor care sosesc cu întârziere la Moldovenești (Várfalva), după ora 14:30 li se va interzice continuarea turei. Dacă un participant decide totuși să continue tura, nu ne asumăm nicio răspundere și nu îi putem asigura transportul de retur, fiindcă ultimele autobuze vor pleca din Rimetea (Torockó) la ora 18:30.
  • Pentru a preveni formarea de grupuri mari, începând de la ora 14 autobuzele de retur vor fi încontinuu pregătite de plecare la Moldovenești (Várfalváról ) și Rimetea (Torockó). Din acest motiv, rugăm toți participanții ca după încheierea turei să petreacă cel mult 1 oră la sosire (timp suficient pentru înregistrare și consumarea mesei) și să se prezinte la biroul de transport pentru a-și rezerva locurile în următorul autobuz care va pleca.
  • În acest an nu se va putea servi pâine cu untură, gem sau zacuscă; în locul acestora toți participanții care tranzitează punctul de control vor putea servi alimente energizante ambalate la Săndulești/Szind (Gy55) și la Moldovenești/Várfalva (Gy55, Gy30).
  • În cazul în care, din motive independente de noi, suntem nevoiți să anulăm tura, donațiile pentru participare achitate (inclusiv costul transportului, după caz) vor fi returnate sub formă de voucher, iar tricourile comandate vor putea fi preluate ulterior în biroul nostru. Cei care doresc restituirea în numerar a donației, se vor prezenta în acest scop la biroul de relații cu publicul al SCA Cluj.
  • După sosire, fiecare participant își va primi pe o tavă masa caldă , pe care o va consuma în aer liber, păstrând o distanță suficientă față de alte persoane, conform regulilor epidemiologice.
  • La Moldovenești (Várfalva), punctul de control va fi amenajat în acest an la EKE-Vár. Fiecare participant va primi o hartă pentru a găsi cu ușurință locația.
  • În cazul în care se prelungește carantinarea comunei Rimetea (Torockó), tura se va termina pentru toți la Moldovenești (Várfalva).

Număr limitat de participanți

În acest an, din cauza măsurilor de prevenire a infecțiilor și a capacității unor locații, numărul participanților este limitat. Astfel, numărul maxim de participanți înscriși este limitat la 500. Dacă v-ați înregistrat, dar nu achitați costurile de participare, s-ar putea să nu aveți loc în limita de 500 de participanți și vom fi nevoiți să vă anulăm înregistrarea. Din acest motiv, vă rugăm ca după înregistrare să achitați în cel mai scurt timp costurile de participare, pentru a vă garanta participarea.


Transport

Călătoria până la locațiile de START – Camping Făget (Gy55), Săndulești/Szind (Gy30/Gy17) și Moldovenești/Várfalva (Gy10), respectiv revenirea de la Rimetea/Torockó la Cluj/Kolozsvár, Moldovenești/Várfalva sau Săndulești/Szind este posibilă cu microbuzele sau autobuzele asigurate de organizatori. În acest an nu asigurăm transport de la Moldovenești/Várfalva la Rimetea/Torockó pentru participanții turei Gy17, ei își vor primi diploma, ecusonul și masa caldă la Moldovenești/Várfalva și de aici vor pleca și autobuzele de retur către Săndulești/Szind sau Cluj/Kolozsvár. În cazul în care la Cluj-Napoca (Kolozsvár) vor fi încă în vigoare restricțiile de deplasare după ora 20:00 la sfârșit de săptămână (orașul va fi inclus zona roșie sau galbenă), atunci organizatorii vor interzice continuarea deplasării participanților de la Moldovenești (Várfalva) către Piatra Secuiului, respectiv Rimetea (Torockó) după ora 14:30. În acest caz, participanții opriți vor servi masa caldă la Moldovenești (Várfalva) și de aici vor lua autobuzul de retur către Săndulești (Szind) sau Cluj-Napoca (Kolozsvár).

Traseu Loc de plecare Oră
Cluj (Kolozsvár) – Camping Făget Stația de autobuz din p-ța Mihai Viteazul nr. 9A 05:45 06:15
Cluj (Kolozsvár) – Săndulești (Szind) Stația de autobuz din p-ța Mihai Viteazul nr. 9A 07:00
Cluj (Kolozsvár) – Moldovenești (Várfalva) Stația de autobuz din p-ța Mihai Viteazul nr. 9A 07:00
Moldovenești (Várfalva) – Cluj (Kolozsvár) Moldovenești, în apropierea EKE-Vár 14:00 – 18:30
Moldovenești (Várfalva) – Săndulești (Szind) Moldovenești, în apropierea EKE-Vár 14:00 – 18:30
Rimetea (Torockó) – Moldovenești (Várfalva) Rimetea (Torockó), Piața Centrală 14:00 – 18:30
Rimetea (Torockó) – Săndulești (Szind) Rimetea (Torockó), Piața Centrală 14:00 – 18:30
Rimetea (Torockó) – Cluj (Kolozsvár) Rimetea (Torockó), Piața Centrală 14:00 – 18:30

Ce primesc participanții?

  • Organizatorii le asigură participanților hartă, foaie de parcurs, pix și, la cerere, tricou memorial. Cei care ajung la sosire vor fi recompensați cu diplomă și ecuson.
  • Participanții vor primi energizante (măr, banană, biscuiți, baton muesli, napolitană, dextroză) la următoarele puncte de control: PC 1 – Adrenalin Park (Gy55), PC 4 – Săndulești/Szind (Gy55) și PC 8 – Moldovenești/Várfalva (Gy55, Gy30). Apă potabilă va fi asigurată la toate punctele de control.
  • La SOSIRE, la Rimetea/Torockó, respectiv Moldovenești/Várfalva, începând de la ora 14:00 toți participanții vor fi serviți cu o masă caldă.
  • Din motive de protecție a naturii, nu vor fi disponibile pahare de unică folosință la punctele de control, astfel că rugăm toți participanții să-și aducă bidoane sau pahare.

Prim-ajutor

Punctele de control sunt echipate cu trusă de prim ajutor.
Un echipaj format dintr-un medic și o asistentă sanitară va fi prezent cu o mașină la tură.
Serviciul de salvare montană (Salvamont) este înștiințat cu privire la desfășurarea turei. Totuși, participanții trebuie să fie conștienți de faptul că pe unele secțiuni ale traseului, sosirea unei echipe de salvare poate dura mai mult timp. Fiecare participant răspunde de propria integritate corporală și, în caz de nevoie, se recomandă să-i ajute pe ceilalți participanți după posibilitățile sale. Din acest motiv, rugăm fiecare participant să aducă o mică trusă de prim-ajutor, cu următorul conținut recomandat: plasture, dezinfectant (apă oxigenată, soluție Rivanol, Betadină), tablete de magneziu, bandaj.

Honlapjaink fejlesztésének támogatói:
Communitas alapitvány Bethlen Gábor alap